jaka szkola by zostac lekarzem

jaka szkola by zostac lekarzem Gdy dziecko oznaczony element, a następnie chciał skorzystać z ich terminologii. Mógł śledzić co oni nie robi cały czas, ale co 5 minut lub więc w zależności od tego, co robią. Dziecko może go poprawić lub może iść na playing.For przykład dziecko może udawać, że jest zamykanie drzwi i działa on tak, jakby był zatrzaskując go, mógłby powiedzieć: „Jesteś naprawdę zły.” Dziecko może wówczas skorygować go i powiedzieć, że był po prostu zamknąć drzwi. Jeśli dziecko nie bardzo pozytywne rzeczy, może powiedzieć coś w stylu: „Spójrz, co zrobiłeś. Zrobiłeś to wszystko sam.” Może to powtórzyć, jeśli dziecko ignoruje go. Byłby ostrożny chwalić dziecko jak on nie chce dziecka, stara się zadowolić go z ich zachowań. On chce dziecka, aby móc przejąć na własność swoich zachowań rozwiązywania problemów lub ich własnych uczuć.

Zazwyczaj dzieci mówić w ich grze. Gary Landreth by „odzwierciedlać” lub powtórzyć to co dziecko powie. Czasami jest to dokładny cytat, ale czasami jest to przeredagowany tak, że oznacza to samo. Ważne jest, aby dziecko wiedziało słuchania nich. Teraz może nie odzwierciedlać każdą wypowiedź. Znowu może być tylko tak często. Dziecko może powiedzieć: „Nie wiem, czy mogę to zrobić.” Odbicie może być „Zastanawiasz się, czy naprawdę można to zrobić samemu.”

jaka szkola by zostac lekarzem

Jaka jest różnica między dyrektywą a dla Dyrektywy Therapy Play?

Virginia Axeline i Gary Landreth wziąć non Dyrektywa podejście do gry terapii. Jest tylko jedno podejście. Niektórzy terapeuci zabaw są bardziej dyrektywy w swoim podejściu do gry terapii. Mogą one przybierać postawę konfrontacji problemów w otoczeniu klinicznej terapii zabaw więc dzieci mogą uczyć się zdrowszych rozwiązań poprzez kwestionowanie neg atywnego myślenia, robienie przebieranie, modelowanie i granie w gry, które koncentrują się na rozwoju umiejętności.
Artykuł dzięki: